فيديو جامد تانى للى بيشككك ان المنصورة عروسة النيل تحياتى شريف ومازنجر حبايب قلبى

2009/06/26

منتدى نادى العاب دمنهور

المنصورة حبى
25 تعليق
الفيديو دة يدل بجد المنصورة عروسة النيل والدلتا
ونفسى انا كمان حد منكم يرفع فيديو لدمنهور اشوفها اصل عمرى مروحتها الا فى المطش ودة كان من الاتوبيس للاستاد على طول فانا عايز اشوفها ياريت حد يرفع فيديو يا شباب
شوفوا وردوا وقولولى رايكم
حموووووووووو
وانتظروا منى فيديوهات كماااااااااااااااااان
mazingerzm
2009/06/26
شكرا على الفديو الجميل دة يا حمو
المنصورة بلدى
2009/06/26
ياحمو المنصورة بلد عظيمة
mazingerzm
2009/06/26
طبعا يا خالد المنصورة من اجمل محافظات مصر وانا لية الشرف انى زورت المنصورة ربنا يحميها لمصر ولاهلها الطيبين الى زيكم
الأهلاوي دائما
2009/06/26
يا حمو والله من غير ماترفع فيديو طبعا المنصوره عروس النيل غاظ عن عين التخين
والمنصوره طبعا مش محتاجه وصف لانها من احسن المحافظات اللي انا زرتها في الجمهوريه ولعبت فيها في اسبوع شباب الجامعات كفايه ان الجامعه والمدينه الجامعيه وستاد الجامعه تحفه معماريه ده غير النيل والكباري ربنا يحميهالكم ويخاليهلكم
أجوجو
2009/06/28
هو كان حد اتفرج علي الاول لما تحط واحد تاني

ههههههههههههههههه

سبحان الله
فيلسوف المنتدى
2009/06/28
وبعدين يعنى هوة مفيش غير شريف وومزنجر اللى فى المنتدى

ولا يعنى مفيش غير شريف ومزنجر اللى بيتفرجوا على كورة فى دمنهور اللى انا عايزك تعرفوا ان شريف ومزنجر مجرد 2\1000000 يعنى مجرد شخصين بيتكلموا عن وجه نظرهم من اصل مليون واحد من دمنهور يعنى انتة مقتنع براي شخصين وسايب مليون

وربنا يوفق للى فيه الخير
أجوجو
2009/06/28
صح جمهور دمنهور مش 2 الي هيتحكموا فية
فيلسوف المنتدى
2009/06/28
وبرضة مش شخصين او تلاتة او عشرة هما اللى بيعبروا عن وجهة نظر جمهور بلد كبيرة زى دمنهور

وبعدين ان كان شخصين عايزين حاجة فاكيد فى تلات اشخاص مش عايزين الحاجة دى

وياريت تفهم
المنصورة حبى
2009/06/29
يا جماعة نفسى اعرف اية الحقد دة يا اخى احنا بنقدرهم وبنحبهم انتوا مالكم يا جماعة يا رجالة من الاخر عشان اتخنقت احنا مش بندخ المنتدى دة الا عشان الاتنين دووووووووول شرييف ومازنجير كل واحد بقى يريح نفسة خلاص
mazingerzm
2009/06/29
يا جماعة نفسى اعرف اية الحقد دة يا اخى احنا بنقدرهم وبنحبهم انتوا مالكم يا جماعة يا رجالة من الاخر عشان اتخنقت احنا مش بندخ المنتدى دة الا عشان الاتنين دووووووووول شرييف ومازنجير كل واحد بقى يريح نفسة خلاص ربنا يكرمك يا حمو المنتدى دة للجميع ومش حكر على حد وياريت الناس دى تهدى شوية وتبطل الكلام دة لازم نحترم ونقدر بعض كلنا هنا فى المنتدى اسرة واحدة والى حيخرج عن كدة يبقى ملوش مكان بينا
الاميرة ياسمين
2009/06/29
فعلا المنصورة احلى بلد بس الفيديو مجبشي حاجات كتير
فيه اماكن احلى من دي بكتير
ميرسي يا حموووووو
أجوجو
2009/06/30
يا جماعة نفسى اعرف اية الحقد دة يا اخى احنا بنقدرهم وبنحبهم انتوا مالكم يا جماعة يا رجالة من الاخر عشان اتخنقت احنا مش بندخ المنتدى دة الا عشان الاتنين دووووووووول شرييف ومازنجير كل واحد بقى يريح نفسة خلاص

يا عم ولا حقد ولا حاجة خلاص فركش

انا يا عم لو غلطت ادي راسك ابوسها مووووووووووووووووووووووو

نختلف ونتفق ونختلف بس لا خلاف علي اننا اخوة
انا الحبيب
2009/06/30

يا عم ولا حقد ولا حاجة خلاص فركش

انا يا عم لو غلطت ادي راسك ابوسها مووووووووووووووووووووووو

نختلف ونتفق ونختلف بس لا خلاف علي اننا اخوة اخوة فى الله
أجوجو
2009/06/30
لا والله مبهزر خلاص يا منصوراوي انا لو زعلتك خلاص اسف
أجوجو
2009/06/30
انا البادي اهوة

عشان اخد الثواب
انا الحبيب
2009/06/30
كلك ادب واحترام وذوق
اسماعيل بانجورا
2009/07/01
دى حاجة معروفه وانا ع فكرة ف المنصورة يوم السبت 4-7 ان شاء الله
دى بلدى التانيه واعرفها حته حته وبجد جميله اوى اوى وناسها طيبين جدا بس ولاد الللذين سواقين التاكسى والميكروباصات مشكله ههههههههههههههههه
انا الحبيب
2009/07/01
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
المنصورة حبى
2009/07/03
ههههههههههههههههههههههه
صح يا مزنجير هو على راى الاخت ياسمين الفيديو مش جاب كل حاجة بس معل هحاول ادور على فيديوهات تانية
وشكرا ليكم
m_elhdeny
2009/07/03
احنا عايزين فيديو فى كل حاجة