الجهاز الفنى لدمنهور يستغنى عن طارق السيد لاسباب ادبية ويطرده من مران الفريق

2009/07/30
قرر الجهاز الفنى للفريق الاول بنادى العاب دمنهور الاستغناء عن للاعب الفريق طارق السيد ظهير ايسر الفريق القادم من نبروه لاسباب ادبية بعد تعنيف شديد للاعب من الكابتن رضا عبد العال انتهى بطرد اللاعب من مران الفريق واجتمع الكابتن رضا عبد العال والكابتن بسام مرسى والكابتن خميس بركات مدير الكرة باللاعبى الفريق وطلب منهم الالتزام داخل وخارج الملعب وتوعد الجهاز الفنى اى للاعب يخرج عن اداب ونظام الفريق برحيله عن الفريق وان الجهاز الفنى لن يسمح باى تهاون فى المرحلة القادمة التى يتطلع فيها الفريق لتقديم موسم طيب يستطيع الفريق من خلاله المنافسة على صدارة المجموعةوالصعود للدورى الممتاز
المنصورة حبى
2009/07/30
هى مالها الفرق بتاعتنا كدة يا جماعة حظها وحش لية كدة فترات اعداد وحشة اوى واظطرابات فى الفرقة وبيع للاعيبة الى المفروض تشيل النادى فى الدورى بالظبط زى المنصورة
الأهلاوي دائما
2009/07/30
كده صح اللي مش هيلتزم يروح العمليه مش ناقصه
m_elhdeny
2009/07/30
ياعم احسن انو مشى دا لاعيب بطيئ وتعبان ومكنش حيفيد الفرقة بحاجة

بس انا اعرف ان رضا هزء اللى اسمو المنسى ده فى التمرين

بالنسبة لطارق السيد عمل اية ياريت تقول يااحمد
amr_mero1
2009/07/30
الباب يفوت جمل الموضوع مش ناقص قله ادب كمان
عبدالله صدقة
2009/07/30
ا خيرا جالنا مدرب شخصيته عاليه على اللاعيبه هو ده المدرب الصح يا جماعه لانه المدرب الصح واللى عايز يصعد ويعمل حاجه بيبقى مش عايز تهاون وهزار زى الموسم اللى فات
m_elhdeny
2009/08/01
المدرب الصح على الدكة الصح
اسماعيل بانجورا
2009/08/02
الالتزام ثم الالتزام
mazingerzm
2009/08/02
ياعم احسن انو مشى دا لاعيب بطيئ وتعبان ومكنش حيفيد الفرقة بحاجة

بس انا اعرف ان رضا هزء اللى اسمو المنسى ده فى التمرين

بالنسبة لطارق السيد عمل اية ياريت تقول يااحمد اللاعب كان بيطلع اسرار الفريق للاندية منافسة والكابتن رضا تاكد من الكلام دة وقال لو حيجبلى كاس العالم ميلزمنيش الالتزام والادب اول طريق النجاح
m_elhdeny
2009/08/02
اسرار اية بس قال يعنى معسكر حربى ما اى حد بيحضر التمرين وشايف وممكن ينقل الاخبار
mazingerzm
2009/08/02
اسرار اية بس قال يعنى معسكر حربى ما اى حد بيحضر التمرين وشايف وممكن ينقل الاخبار فى امور داخلية فى الفريق حضرتك متعرفهاش وحتى لو حد يعرفها مينفعش تبلغ اندية منافسة عن اسرار الفريق من جه ومين مشى ومين كويس ومين وحش وكدة دة ميصحيش واللاعب الى يعمل كدة مينفعش يكون موجود مع الفريق
m_elhdeny
2009/08/02
ماشى عارفين الكلام
ا كويس وعارفين انو مينفعش يقول الكلام ده لحد

لكن اى واحد بيخش التمرين ويتفرج وممكن يقول الكلام ده ويقول مين وحش ومين حلو لان مستوى اللاعيبة معروف للجميع
mazingerzm
2009/08/03
ماشى عارفين الكلام
ا كويس وعارفين انو مينفعش يقول الكلام ده لحد

لكن اى واحد بيخش التمرين ويتفرج وممكن يقول الكلام ده ويقول مين وحش ومين حلو لان مستوى اللاعيبة معروف للجميع بس دة للاعيب فى الفرقة مينفعش يعمل كدة ودة ممكن يعمل مشاكل كثير فى الفريق لان اللاعب دة غير امين وانا مع قرار الكابتن رضا برحيل اللاعب
m_elhdeny
2009/08/03
وانا مع قرار الكابتن رضا برحيل اللاعب لسوء مستواه الفنى والاخلاقى
mazingerzm
2009/08/03
الالتزام والادب قبل المستوى الفنى للاعب متميز فنيا بدون اخلاق مينفعش يكون للاعيب كورة
m_elhdeny
2009/08/03
مؤدب تبقى حبيبى وكفاءة غير كدة حعصرك انزل منك نائين صغيرين
mazingerzm
2009/08/03
للاعيب معندوش اخلاق مش حتاخد منه كورة ومش حيكون امين على الفرقة ولا حتى نفسه
mazingerzm
2009/08/03
امين واحمد امين مش اسم دى صفه الامانه فى كل شئ فى الرياضية وغير الرياضة

m_elhdeny
2009/08/03
خلاص نغيرها وتبقى احمد وسمير