الحهاز الفنى يستغنى عن هيثم ابو كاملة واصابة عصام محمود والفريق يواجة المنصورة وديا

2009/08/06
واصل الجهاز الفنى لنادى العاب دمنهور تقليص عدد اللاعبين فى الفريق تمهيدا لارسال قائنة الفريق الثانية واستغنى الجهاز الفنى عن هيثم ابو كاملة مهاجم المنصورة وعلى صعيدا اخر تعرض للاعب الفريق عصام محمود مدافع السكة الحديد الى اصابة فى العضلة الخلفية فى مران الفريق ويسعى الجهاز الفنى للاستقرار على افضل العناصر من اللاعبين الجدد وقرر الجهاز الفنى ترك ثلاث اماكن خالية فى قائمة الفريق لانتقالات يناير الشتوية ومن المنتظر ان يؤدى الفريق لقاء ودى يوم الثلاثاء القادم مع نادى المنصورة بستاد المنصورة فى ثانى تجربة ودية للفريق
m_elhdeny
2009/08/06
مش قلتلك عمرو ابو كاملة ده لاعيب تعبان وانتة مصدقتنيش

بس الصراحة عصام ده لاعيب كويس
mazingerzm
2009/08/06
مش قلتلك عمرو ابو كاملة ده لاعيب تعبان وانتة مصدقتنيش

بس الصراحة عصام ده لاعيب كويس والله منا عارف الاثنين فى التمراين مكنوش وحشين بس حكاية ال25 للاعب دى اكيد لها تاثير على الاختيارات
m_elhdeny
2009/08/06
ياعم عمرو ابو كاملة دا تعبان يابنى

لو كان كويس مكنش اتساب من فرقة عايزة تصعد زى سموحة لا واية ببلاش كمان

ياراجل اعقل الكلام

انما عصام دا كان كويس
mazingerzm
2009/08/07
ياعم عمرو ابو كاملة دا تعبان يابنى

لو كان كويس مكنش اتساب من فرقة عايزة تصعد زى سموحة لا واية ببلاش كمان

ياراجل اعقل الكلام

انما عصام دا كان كويس اما هو تعبان كدة امال سموحة جرى وراه فى يناير وتعاقد معاه لية وكمان انت متفرجتش على اللاعب دة كويس غير تمرينة واحدة وانا شايف انه مش وحش
الأهلاوي دائما
2009/08/07
ياريت رضا عبدالعال يختار احسن وانقي العناصر من اجل مصلحه الفريق
m_elhdeny
2009/08/07
اما هو تعبان كدة امال سموحة جرى وراه فى يناير وتعاقد معاه لية وكمان انت متفرجتش على اللاعب دة كويس غير تمرينة واحدة وانا شايف انه مش وحش
طب ولما هوة حلو سموحة سابتة لية
وكمان سموحة سابتة ببلاش
ياعم اعقل الكلام
mazingerzm
2009/08/09
الى مشاه الجهاز الفنى هيثم ابو كاملة مش عمرو والمعلومة وصلتلنا غلط وكمان عصام محمود مدافع الترسانة كان مصاب ومكنش بيحضر التمرارين وعمرو وعصام مستمرين مع الفريق
m_elhdeny
2009/08/09
طب كنت اعمل موضوع جديد مش تعدل ده
المنصورة بلدى
2009/08/09
هو ماتش المنصورة ودمنهور يوم الثلاثاء الساعة كام طيب ؟؟؟
m_elhdeny
2009/08/10
طايب ياعم منصورة بلدى بما انك من المنصورة متسالنا كدة هوة فى فعلا ماتش بين المنصورة ودمنهور ولااية
الأهلاوي دائما
2009/08/10
بالتوفيق لدمنهور والمنصوره