حصريا لمنتدى حب جديد وبس من الحدينى صور المحاسب مجدى عطية المرشح لمنصب رئيس المجلس

2010/04/23
بسم الله الرحمن الرحيم

حصريا لمنتدى حب جدييد صور المحاسب مجدى عطية المرشح لمنصب رئيس المجلس
اتفرج وادعيلى







































































































m_elhdeny
2010/04/23




























































































m_elhdeny
2010/04/23

















































































































m_elhdeny
2010/04/23








m_elhdeny
2010/04/23
يارب الصور تكون عجبتكم ودى حصريا للمنتدى
الأهلاوي دائما
2010/04/23
ايه الصور الجامده دي يا حديني ده مجدي فشخره طلع واصل
بس برضه رئيس نادي فاشل وان شاء الله هيسقط
الله ينور يا حدو ع الموضوع ده متصور مع عدلي رسلان فاكره في مطش سموحه
accountant_adel
2010/04/23
الله ينور يا حدينى بس ايه الشغل الجامد ده..بس احسن حاجه فى الصور اللى انت حاططهم.. تسلم ايدك..:icon30:
بس انت شكلك بتحبه اوى يا حدو هههههههههههه
الأهلاوي دائما
2010/04/23
انت قابض من مجدي ولا ايه يا حدو
اسماعيل بانجورا
2010/04/24
بشكرك يا حدينى ع المجهود ده
والصور دى معناها مبروك مقدما ولا ايه ؟
ويا عم شريف كله عندك فاشل فاشل
نجيب مين يكون ناجح
تفتكر نجيب حسن حمدى هههههههههه
mishoo
2010/04/24
هو حيرشح نفسه تانى :no:

أنا كنت سامع انه مش ناوى

أصله يبقى ابن خالت جوز خالتى :shiny01: :shiny01:
وليد عبد اللطيف
2010/04/24
بجد اللة ينور عليك يا حدو
عقرب
2010/04/24
يا حدينى عندى سؤال-من اين لك بهذة الصور؟
ماذا تفيد تلك المظاهر المتعمدة فى اصلاح حال نادينا؟
نحن يجب ان نواكب ثورة التغيير لبلدنا ودعونا من ذلك؟
لماذا دفع المحامى عبده عطية مبلغ ضخم لكفالة الجهاز الفنى فى القضية الشهيرة؟هل هو مرشح فى قائمة ابن العم الرئيس الحالى؟اعتقد!!خدوها منى كلمة اربعة سنوات اخرى من المنظرة والصور والجرى وراء كاميرات البرامج الرياضية والمعاناة لفرق النادى وجماهيره
amr_mero1
2010/04/24
تسلم ياحدينى بيه على الصور المتميزة جداااااااااااااا ولكن عاوزين واحد يخدم النادى من قلبه مش جاى عشان الفشخرة الاجتماعيه الكذابه
الأهلاوي دائما
2010/04/24
عندك حق يا عقرب ومنعم عطيه داخل الانتخابات وهتبقي عائله الفشخره الكدابه استولت ع النادي
accountant_adel
2010/04/25
ربنا يستر على النـــــــــــــــادى .. النادى شويه شويه وهينهار وربنا يستر ومايبقاش عامل زى الحناوى فى يوم من الايام
abo nesma 10
2010/04/25
طاب ما هو يعرف كل دول مابنصعدوش ليه ولا هي فشخره وخلاص ومنظره علي الفاضي وانا كدمنهوري حستفاد من العالم دي ايه بدال انا مش بصعد يبقي خلاص مالهمش اي مليون لزمه عندي كمشجع دمنهوري وليس مشجع احتاج للفشخره
accountant_adel
2010/04/25
مش شرط يعنى علشان متصور من الناس المشهوره دى يبقى علاقاته جامده وقويه معاهم وبيكون تصويره معاهم مجرد التقاء بيهم فى اى مناسبه أو اجتماع مجلس اتحاد الكوره وهو اللى بيروح عليهم علشان يتصور معاهم للشهره ويبين للناس انه عارف فلان وعارف علان
على رأى المثل : أقــــــــــرع ونزهى
أجوجو
2010/04/25


هو اية الكلام
أجوجو
2010/04/25
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مشجع دمنهور حليوة والله
m_elhdeny
2010/04/25
يجماعة الصور دى جايبها من ناس بتحب الاستاذ مجدى وانا لابحبة ولا بكرهه
معظم الناس دى واللى عددهم معدى الالف وهما اعضاء فى النادى حيدوا صوتهم لا استاذ مجدى بس مش اكتر
mazingerzm
2010/04/26
شكرا يا حدو على الصور الجميلة دى وللاسف لم نستفيد من كل دة لو فعلا علاقاته كبيرة مع المسؤلين دول يعنى مجرد منظرة وخلاص