اهداء* لرامبو* ناجتس ناجتس يا بواب طول عمرك

2010/05/14

منتدى نادى العاب دمنهور

المنصورة حبى
8 تعليق
مساء الفل يا رامبوووو
الفيديو دة هدية منى ليك عشان اعرفك ان كل جروب معرض ان التيفو يتقطع فية هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا وكمان بيجبلك ازاى هما بيقولوا هتناتفسوا ريممبر ولا يارب الكاس ههههههه طيب ازاى وانتة حرامى سرقهم طي اتفرجوا على الفديو وانتوا تعرفوا اذا كانوا هما حرامية بوالبين بيسرقوا الافكار ولا لا اوكى شوفوا كدة ريمممبر ريممبر هههههههههههههههههههههههههههههههههه وكمان عم رامبو بيقولك جلاد مش عارف اية بتاعنا طيب بص كدة على دخلة من دخلات الجلاد بتاعكم فى الفديدو لا هى بصراحة افشخ حاجة السرقة حرامى حرامى حرامى حرامى حرامى يا بواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب ويقولك هتنفسصوا ريممبر ولا يارب الكاس طيب قولوا هتنافسوا ريممبر المسروقة ولا يارب الكاس الى برضة مسروقة البواااااااااااااااب بواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب
رامبو مش هتقدر تغمض عنيك ؟مش على حاجة لحسن يسرق منك فكرة ولا حاجة مهى متعودةةةةةةةةةةةةةةة دايمااااااااااااااااااااااااااا ههههههههههههه

فسح السحليةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
يالا دنا حمووووووو يالة انا عموووووو حمووووووووووووووو
UA 07
تحمكمممممممممممممممممممممممممممممممم

مش حرمك من حاجة اهوة
ZIZI MERDA
اهلاوي دمنهوري
2010/05/14
عيب يا نجم الكلام الل انت بتقولو معندناش حد في دمنهور حرامي وعيب عليك كل الدمهره تمام شوفو الحراميه فين وابقو اتكلمو ها يا منصوري ورامبو مش حرامي رامبو بيجيب افكار جديدة بس انتو اللي متعرفوش كد سلام يابتوع المنصوره
الدمهره كعبهم عالسي علي اي حد خلقه ربنا في الدنيا دي
المنصورة بلدى
2010/05/14
ULTRAS Ahlawy We Ba s

UA 07

WE ARE EGYPT
المنصورة بلدى
2010/05/14
الدمهره كعبهم عالسي علي اي حد خلقه ربنا في الدنيا دي

ياريت بلاش الكلام دة يانجم ؟؟؟؟؟
حمو مش قصدة يغلط فى رامبو ولا حاجة زى ما انتة عايز تولعها كدة ... حمو قصدة على التراس وايت تشكين بتاع البوابين الزملكوية ... انتة بقى دخلت رامبو فى الحوار لية بقى وبتوقل ان حمو بيقول علية حرامى وكدة ....... اما كلامك دة دة بقى ملوش لاذمة بقى يتقال ... رجالة دمنهور كلهم على دماغى وانا بخش هنا علشان بحبهم اوى فيارت تشيل الغلّّ فى الكلام دة لانة ملوش لاذمة بجد ..........
المنصورة حبى
2010/05/15
رجالة دمنهور عارفة هما غلوتهم عند حمو اد اية ههههههههههههه
مش انتة الى هتيجى توقع بينا يعنى عيب
والحوار على التراس اهلاوى والوايت ناجتس مفيش دخلة لدمنهور والمنصورة
ودمنهور فوق دماغنا كلنااااا
abo nesma 10
2010/05/15
الله يخليك يارب ده من زوئقك ورجاله المنصوره ورجاله دمنهور واحد يعني واعتبر ان مافيش حاجه حصلت واحنا علي فكره زي ماقولتلك اننا واحد وناديين شعبيين ومصلحتنا وحده
المنصورة حبى
2010/05/16
بس يا سيدى هو دة واحنا التنين واحد والكلام كلة التراس اهلاوى وناجتس يعنى ملناش دعة بدمنهور ولا المنصورة
حمادة المصراوي
2010/05/16
انا معاك ياحمو في كل حاجة قلتها
المنصورة حبى
2010/05/17
صح كدة يا حمادة يا مصراوى على فكرة انا عرف حمادة دة واد جدععععع جداااااااااااااااااااااا وانا بحبة هو صحبى جدا