ازاى تعامل البنات, الحلقه التانيه (هديه والله)

2006/08/20

منتدى للرجال فقط

الفهد الشرس
22 تعليق
فيه بنات بتهتم بالمظاهر وفي بنات بتهتم بالشخصية لكن كل البنات بيهتموا
بواحد يحبهم ويهتم بيهم ويخاف عليهم ساعتها ممكن يتنازلوا عن الشكل وحتي الشخصية

لو بنت قالت انها مضايقة ومبكتش ده معناه ان قلبها بيبكي

خلي بالك لو كنت جد زيادة عن اللزوم البنات هتطفش منك(أغلبهم) بس في بنات بتحب الجد بس نادرين جدا يعني متحبكهاش اوي ما فيش مانع من شوية هزار فكها شوية يعني


علي فكرة كلمة هاي أو مجرد السلام ممكن يفرق كتير أوي عند أي بنت
صاحبة البنت الانتيم غالبا اكتر واحدة عارفة هي بتحس إيه وبتفكر إزاي علشان كده ممكن تسأل اصحابها عنها مثلا ازاي تكلمها ازاي تصالحها وكده يعني او اسال بنات انما نصائح الولاد للولاد دي حتوديك في داهية :d



لان مبيفهمش البنت غير البنت
Nice Girl
2006/08/21
اى نحم
مبيفهمش البنت غير البنت
الفهد الشرس
2006/08/21
شكرا نايس على المرور الكريم
towety
2006/08/22
شكراااااااااااااااااا

مشكورع الموضوع
الفهد الشرس
2006/08/22
شكرا انسة تويتى على المرور الكريم
ابتسامة جرح
2006/08/23
8
تم تحرير المشاركة
الفهد الشرس
2006/08/24
يا اخى احنا اخوات ويا ريت متتكلمش مع اى عضوة بالطريقة دى لانهم اخواتى اوك وبالزات
اوك وفى قواعد للمنتدى
Nice Girl
2006/08/24

تم تحرير مشاركة


هو اه قسم رجالى بس انا عاجبنى الموضوع و بدخل و عادى خالص يعنى

و يعنى ايه درس تظبيط بنت

دى حتى اسمها ازاى تتعامل مع البنات مش ازاى تظبطها
وكمان عايزة اعرف الكلام صح و لا لاء
عادى يعنى
الفهد الشرس
2006/08/24
بس يا اخى انت متفكرش انى علشان بكتب مواضيع زى دية يب انا منحاز للرجالة حدخل فى صفك واسافلك واقولك برافو جدع لا يب انت لسة متعرفش فهد او متعملتش معاة بس انا بحط الكلام دة علشان مفيش حد يعملة او يحزرو منة اوكولو الكلام حيكون بالمنظر دة انا حبطل احط مواضيع فى القسم دة واب قبل متكتب رد اب اسال عن فهد اوك ودول زى اخواتى يعنى انت مبتتكلمش عن نايس ولا تويتى يعنى انت بتتكلم عن اخوات الفهد واخوات اى عضو فى المنتدى واعتقد مفيش عضو يرد على اختة كدة وانا مبتكلمش عن ردك فى الموضوع دة بس انا بتكلم عن ردك على مواضيعى عامة وعلى المواضيع كلها وانا حشوف ميشو شاف الرد دة ولا اية اوك

شكرا اخى
ابتسامة جرح
2006/08/24
لأ لأ لأ لأ لأ لأ لأ

انا اه عضو جديد

بس انا بحب اضحك معى الاعضاء وانا بقولهالها مش قاصد المعنى فهد انتا ايه بالظبط ؟
انا عادى بضحك ووبمشيها
مش عارف اذا انتا تبع النظام ده ولا لا
وعلى العموم خلاص انا ستوب من الهزار
ابتسامة جرح
2006/08/24
نايس ياريت ابقى اعرف وضعك انتى ايه كمان علشان محدش بس يزعل منى
ابتسامة جرح
2006/08/24

تم تحرير المشاركة
الفهد الشرس
2006/08/24
بس يا ابتسامة انا مبزعلش من الهزار بس كلامك مستفز اوى لدرجة انهم زعلم اوك ولا يهمك يا مان ومرحبا بيك فى منتدانا وانا اسف اوك
ندى الصباح
2006/08/24
مرحبا ..

أخوتى .. الموضوع لا يستحق ..

وأسفة على تدخلى ..

ولكن لا داعى ان نخسر أحد ..

وفهد وأبتسامة .. أخوتى نحن جميعا أخوات ..

ولا نزعل من بعضنا ..

نحن يجمعنا منتدى واحد وسيظل يجمعنا ..

لا داعى لهذا كلة

كونوا بخير
ندى الصباح
2006/08/24
أعتذر

:) نسيت أشكر فهد على موضوعة؟. .

سلمت يداك اخى

كون بخير
الفهد الشرس
2006/08/24
شكرا ندى على كلامك الجميل دة واحنا فى الاخر اخوات
ابتسامة جرح
2006/08/24
مبتزعلش من الهزار اه باين اهو دنا كمان ما قربتش جامبك علىالعموم عادى كله بيمشي وهيا كانت غلطه من الاساس بس انا لحد دالوقتى ماعرفتش رد اساس المشكله ولا رد ميشو اتمنى انى اشوف ردهم
الفهد الشرس
2006/08/24
خلاص يا سيدى انا اسف جدااااااا اسف اسف اسف اسف
towety
2006/08/25
انا بوافق ندى رايها...وشكرا ع اى رد من اى حد..
towety
2006/08/25
وربنا يسامح الجميع ع اللى اتقال واللى هيتقال
واشكركم جميعا ع طيب المعامله
الفهد الشرس
2006/08/25
شكرا تويتى على المرور الكريم