خش و شوف مشكلة (عمرو البرنس) فى الحب ... الى يخش لازم يكتب حل للمشكلة

2007/01/19

منتدى الحوار المفتوح

صور جميلة
5 تعليق

هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى شباب و بنات منتدى نيو حب

انا عندى مشكلة كبيرة جداااااااا جداااااااااا فى الحب

انا دلوقتى بحب و أحدة اسمها ( ندى) .... كويس ,...... و هى بتحبنى ...

فا اليومين دولة بحس أن الى انا بحبها دى بتبعد شوي عنى..... كويس........

فا انا لية شوية اصحاب بنات فوحدة صحبتى اسمها ( لميا) جات و قالتلى فى و احدة زميلتى و زميلتك و انت تعرفها بتحبك و هى اسمها ( شرين) و انا طبعا عارف شرين ...

فا (لميا) بتقولى شرين أما عرفت أنك بتحب ندى .. كتمت حبها ليك ع شان تبقى سعيد ...

فا انا دلوقتى أستجدعت شرين دى و حسيت بعد كدة أن انا بقرب من شرين و ببعد عن ندى الى انا كنت بحبها قبل كدة....

فاااااااااا سعدوووووووووووونى بسرعة و قولو لى اتصرف أزاى يا جمااااااااااعة منتظر الرد بسرعة ......
الوردة البيضاء
2007/01/20
بسم الله الرحمان الرحيم

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ..........

بادئ ذى بدء بالنسبة ل ( ندى ) فواضح أنه ليس حب و الدليل تغيير عواطفك لغيرها و هى ( شيرين ) !

أما بالنسبة للبنت الأخرى و هى ( شيرين ) فما حدث بالنسبة لك ليس أكثر من إعجاب و تقدير لمشاعرها و موقفها و أيضا هذا ليس هو الحب أو على الأقل لا تستطيع أن تجزم و تؤكد ذلك لأنك الآن فى مرحلة المراهقة و هى تتميز بتقلب و تغير المشاعر و عدم إستقرارها و يفضل
إعتبارها صداقة حتى تتأكد المشاعر من الطرفين و غالبا تكون بعد سن 21 سنة و تمنياتى بالتوفيق و الإهتمام بدراستك و مستقبلك أولا و تحديد أهدافك فى الحياة و التفكير فى كيفية تحقيقها بترتيب و تأنى و الله الموفق .
صور جميلة
2007/01/21
بسم الله الرحمان الرحيم

بادئ ذى بدء بالنسبة ل ( ندى ) فواضح أنه ليس حب و الدليل تغيير عواطفك لغيرها و هى ( شيرين ) !

أما بالنسبة للبنت الأخرى و هى ( شيرين ) فما حدث بالنسبة لك ليس أكثر من إعجاب و تقدير لمشاعرها و موقفها و أيضا هذا ليس هو الحب أو على الأقل لا تستطيع أن تجزم و تؤكد ذلك لأنك الآن فى مرحلة المراهقة و هى تتميز بتقلب و تغير المشاعر و عدم إستقرارها و يفضل
إعتبارها صداقة حتى تتأكد المشاعر من الطرفين و غالبا تكون بعد سن 21 سنة و تمنياتى بالتوفيق و الإهتمام بدراستك و مستقبلك أولا و تحديد أهدافك فى الحياة و التفكير فى كيفية تحقيقها بترتيب و تأنى و الله الموفق .

انا معاكى يا الوردة الحمرة

بس ف الفترة الحالية انا خلاص سيبت حكاية ندى ... و دلوقتى بجد اتأكد من حب شرين لية
و بتخاف علية جدا و لو فى اى مشكلة بتواجهنى بتحلها معاية و بحس أن انا و هى و أحد و الى بيزعلها بيزعلنى و الى بيفرحها بيفرحنى و العكس ... و انا دلوقتى مش بقدر انسها ؟.
صورتها دجايما فى خيالى .. لا أقدر انسها و بحلم بيها ...
فا انا مش عاااااااااارف اتسرف ازاى ؟.؟.؟ و مش عارف دة حب و لا اية ؟؟.؟.
أرجوكى أرديد رد ع ذالك ؟؟.؟.؟
الوردة البيضاء
2007/01/21
بسم الله الرحمان الرحيم

يفضل إعتبارها صداقة حتى تتأكد المشاعر من الطرفين و غالبا تكون بعد سن 21 سنة
و بالوقت الحالى لن تفرق بالنسبة لك حقيقة المشاعر لانك لا تستطيع ان تتقدم لخطبتها فبالتاكيد امامك متسع من الوقت لتتحدد صحة مشاعرك و الان كما قلت سابقا تمنياتى بالتوفيق و الإهتمام بدراستك و مستقبلك أولا و تحديد أهدافك فى الحياة و التفكير فى كيفية تحقيقها بترتيب و تأنى و الله الموفق .
*فتاة الوادى*
2009/06/16
اولا انا مش شايفة انك بتحب ندي ولا حتي شيرين انت محتاج اعاطفة الحب بس
مع ندي او شرين مش هتفرق المهم هو الحب تلاقية ودي حاجة داخلية جواك
انت لا تتحكم فيها لانك لا تدركها يعني اية نحب حد لمجرد اننا نعرف انة بيحبنا
لا طبعا احنا لو حبينا مش ممكن نشوف ولا ننسي غير اللي بنحبهم لانهم حتة منا
حتي لو حبيبك بعد عنك لو بتحبة عمرك مهتنساة هو دة الحب
دور علي الحب في مكان تاني ومتظلمش حد معاك
amr_mero1
2009/06/16
انا شايف ان دة مش اسمه حب هذا يسمى عاطفه واحساس بالاخرين مش اكتر ولا اقل من كدة الى بيحب بجد استحاله يعمل الى انت بتقول عليه دة واياك وان تظلم احد معاك فى يوم من الايام