دمنهور تكتفى بثلاثية فى مرمى كفر الشيخ فى ثانى ظهور للرابطة الجديدة

2008/02/06
فى مباراة من جانب واحد نجح فريق العاب دمنهور من الفوز على فريق كفر الشيخ بثلاثة اهداف نظيفة سجلها
أحمد حسن فى الدقيقه 9 و تامر عبد الحكيم فى الدقيقه 75 و محمود الحسينى فى الدقيقه 85
ليرتفع رصيد دمنهور إلى 39نقطة متساويا مع الاوليمبى الذى يلعب اليوم مع الحامول على ملعب الأخير بينما لدمنهور مباراة مؤجلة يلعبها يوم السبت مع فريق كهرباء طلخا
كان حارس كفر الشيخ نجم المباراة الأول حيث نجح فى التصدى لأكثر من انفراد وتصدى لأكثر من هجمة بينما لم تشكل هجمات كفر الشيخ أى خطورة على مرمى حاتم فرغلى حارس دمنهور .
جونسيم
2008/02/06
شكرااااااااا علي الخبر وياريت باقي النتايج شكراااااااا علي المجهود
mina_b7b7
2008/02/06
السلام عليكو يا جماعة واللة مشرفين دمنهور بالمنتدى الجامد دة
على فكرة انا عندى اقتراح يا ريت نتايج المبريات تنزل على المنتدى فى اسرع وقت عشان انا بكون فى المحل
وبستنى النتايج فى اقرب وقت
عشان شغلى ما ينفعش اسيبو واروح اتفرج على الماتش فا ياريت ينزل نتيجة الماتش فى اسرع وقت ممكن بعد المباراة عشان نطمن بس على الفرقة
ولكم جزيل الشكر
yskady
2008/02/06
شكرا على الخبر الجميل ويارب كل أخباركم تكون فوز فى فوز وألف ألف مبروك وعقبال ما نبارك لبعض على الصعود إن شاء الله
mekooo
2008/02/06
شكرااااااااا علي الخبر وياريت باقي النتايج شكراااااااا علي المجهود
معلش فيه صعوبة فى معرفة نتائج الدرجة التانية بس ان شاء الله النتائج تنزل دلوقتى
mekooo
2008/02/06
السلام عليكو يا جماعة واللة مشرفين دمنهور بالمنتدى الجامد دة
على فكرة انا عندى اقتراح يا ريت نتايج المبريات تنزل على المنتدى فى اسرع وقت عشان انا بكون فى المحل
وبستنى النتايج فى اقرب وقت
عشان شغلى ما ينفعش اسيبو واروح اتفرج على الماتش فا ياريت ينزل نتيجة الماتش فى اسرع وقت ممكن بعد المباراة عشان نطمن بس على الفرقة
ولكم جزيل الشكر
المشكله اننا كلنا بنروح نشجع الفريق وبنكون فى الاستاد وقت الماتش عموما حنحاول نحل المشكله دى
mekooo
2008/02/06
شكرا على الخبر الجميل ويارب كل أخباركم تكون فوز فى فوز وألف ألف مبروك وعقبال ما نبارك لبعض على الصعود إن شاء الله
الله يبارك فيك يا باشا
saleh20152000
2008/02/08
اتا من دمياط واحذر كل البحراوية من نادي دمياط القادم بقوة بعد ان فزنا علي المنصورة 2/1علي ملعبه ووسط جمهوره واتمني صعود نادي دمياط اونادي العاب دمنهور لانهما بقالهم زمان مصعدوش للدوري الممتاز كما انهما من الانديه الجماهيريه اما المنصوره والاوليمبي والكروم كانوا في الدوري قريب واتمني ان يكون لقاء دمياط ودمنهور القادم يليق باسم الفريقين وارحب انا وجماهير دمياط برابطه مشجعي العاب دمنهور في بلدكم الثاني دمياط ومعلش يا بحراويه اتمني الفوز لدمياط
مع تحيات : مشجع دمياطي غير متعصب