دمنهور. مجدي عطية.محمد يوسف.النقاط الضاعة. الياس .الناس الي من عزب علي راي مجدي عطية

2008/03/20
اولا = عاوز احب الفت نظركم الي حاجة انا واحد من دمنهور و الرابطة كلهااا من البحيرة و علشان نشوف بعض في احسن ناس و احسن جمهور يجب الانساق مع الاستاذ احمد الجمال
و حاجة تانية احنا الرابطة و مش عاوزين شتيمة في حد ايوة كلمهم صح بس احنا الناس المحترمة
و الرابطة مش تيجي مننا تيجي من حد تاني و مش عاوز احياز الي حد تاني خلاص .............
ثانياا=مجدي عطية ما رضاش يطلع حاجة لانة عارف انة راجل مش محترم و الناس كلهااا كانت بتقدرة و انا منة و بس معلش احنا مش مضغوط علينا اننا نصرف و من جيوبنة و في الاخر واحد زي دهة ما يقدرناش ما حدش يعرف الي بيتاق من دهرانة........................
ثالثااا=محمد يوسف الاخ المحترم الي انا ما عرفوحش خالص بس ممكن اكون شوفتة هوة ممكن يوضح لينااا اية الي حصل احنااا كلنا في كليات و من روحش بالذات الي بيكون فية المتش و انت حضترتك قولت انك تساهم معانا بجزء و تخلي بينااا لية حضارتك ارضواا التوضيح ممكن يا استاذ حتي انت لو مش معانا الي يعرفة يبلغة و ممكن احمد يعطية نمرة هاتفي ...................
رابعاااا = النقاط الضاعة انا مش عارف انتم بتتكلمواا علي اية الاهلاوي يقول النقاط دية كانت رايحتنا و انت يا جمال توافقة في الراءي لا يا جدعان اي فرقة مهددة باي نتيجة تحلهااا معلش الدوري و حلم الصعود لسة يا جدعان و اللة المنصورة ما هي شايفهها و ابقي قولوي المنصورة طلعت عارفين لية لان المنصورة ما عندهاش توافق مادي ولا فكري
و الادرة كل يوم في المصروفات الي بتصرفههااا ارجوااا محدش يتكلم علي النقاط الي ضاعت و احنا من نعرفش الي احنا بينافس يا راجالة و لسة بدري و اللة المنصورة ما هي شايفهااا.....
خامساااا= الياس انا شايف في ياس دخل مع راجالة الرابطة و يارب انا محسيتش لان كدة كل الي عملنااا راح حدر و الرابطة تضيع مننا و السفر و مجهودنا ضاع يا راجالة و اللة لسة الاماني ممكنة و يار ب حد يعطل المنصورة و الاولمبي واحد بيقول المنصورة خلاص صعد في الدوري الاحتياطي الي احنا فية تكون في اخر مبارة و علي العلم بالشيء بترول اسيوط الي واجة الي الاهلي درس عمرة دلوقتي اقرب المنافسين عندة 6 نقاط و ممكن يقع اية الي بيحصل بيحصل حاجات كتير و اللة اللة اعلم ولسة انا مش عاوز منكم نظرة الياس منكم يا ابناء الرابطة.............
سادساااا و اهم حاجة= مجدي عطية قال الي واحد صاحب ولدي ان مجدي عطية بيخدنا علي قد عقلة و بيقول اننا من عزب و ناس غير محترمة انا عاوز ردود يا راجالة و عاوز اجتماع مع الراجل دهة اما نشوف مين الي في عزب ................
MANWELLL
الأهلاوي دائما
2008/03/20
يا مانويل انا ما ياستش ولكن هنشوف وهنشوف كلام مين اللي صح
اما مجدي عطيه عليا الطلاق ماهو شايف الرئاسه دي تاني السمسار بتاع المصالح والمظاهر
بن خالتي كان شغال في النادي وكان بيتعامل مع مجدي فيقولي انه بيحب يزعق علي الفاضي والمليان ولازم يمشي وراء سيادته 2 حارس من الامن ولازم الايافه دي وتلاقيه هوه من جوه معفن هوه عامل زي المثل اللي بيقول من بره هل هل ومن جوه يعلم الله
انا مكنتش مصدق لحد مافي مره شوفته بيصور مع مودرن كان لابس نضاره شمس سمره وكرافته خضراء ولما خلص تصوير راح قالع النضاره والكرافته فراح بتاع دريم قاله عايز اصور معاك فراح لابس ننضاره بني وكرافته برتقالي رحت قاعد اضحك عليه وعرفت انه بتاع فشخره كدابه ومنظره واللي اثبتلي اكتر انه عايز يعمل علي نفسه شو وضجه اعلاميه وجماهيريه انه قال اننا هنكسب المنصوره في المنصوره والتلاته بنط دول هديتي لجمهور البحيره وراح وخد تلاته في................. والجماهير شتمته وهوه يستاهل هوه كان بيعمل كده علشان يشد الناس حوليه
كل ده انعره علي الفاضي هتلاقيه فلاح بن فلاح مكنش عندهم تليفزيون في الدار ولما شاف الكاميرا اتعبط
الأهلاوي دائما
2008/03/20
ههههههههههههههههههههههههههههههه
mekooo
2008/03/20
شوف يا مانويل
ادارة وس..
لاعيبه لا تصلح و لازم تتسرح
جمهور تعبان
والحاجه الوحيده اللى صح هى الرابطة
manwelll
2008/03/20
انا معاكم يا راجالة
manwelll
m_elhdeny
2008/03/20
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لا تعليق
زعيم الثغر
2008/03/20
منصورة ايه ودمنهور ايه دول شوية بقر وفلاحين روحوا العبو في الغيط
الاولمبي هوا اللي حيصعد والسنه الجاية الكروم
هوا الاولمبي ملوش مكان ولا ايه هوا الدوري ناقص فلاحين
mekooo
2008/03/20
منصورة ايه ودمنهور ايه دول شوية بقر وفلاحين روحوا العبو في الغيط
الاولمبي هوا اللي حيصعد والسنه الجاية الكروم
هوا الاولمبي ملوش مكان ولا ايه هوا الدوري ناقص فلاحين
يا لا يا اسكندرانى يا خول
روح فى داهيه انت والاتحاد بتاعك اللى حينزل
زعيم الثغر
2008/03/20
انا عايزك تيجي ياروح أمك انت وفرقتكم علشان تدقم
زعيم الثغر
2008/03/20
المنصورة بلد اللبن ودمنهور بلد النسوان الهايجة
زعيم الثغر
2008/03/20
شوف يا مانويل
ادارة وس..
لاعيبه لا تصلح و لازم تتسرح
جمهور تعبان
والحاجه الوحيده اللى صح هى الرابطة
وحياة امك ولا رابطة كلكم خولات انتم وبتوع المنصورة
أل
زعيم الثغر
2008/03/20
شوف يا مانويل
ادارة وس..
لاعيبه لا تصلح و لازم تتسرح
جمهور تعبان
والحاجه الوحيده اللى صح هى الرابطة
وحياة امك ولا رابطة كلكم خولات انتم وبتوع المنصورة
أل ايه دمنهور ولا المنصورة الدوري مش ناقص فلاحين
m_elhdeny
2008/03/20
المنصورة بلد اللبن ودمنهور بلد النسوان الهايجة

لما دمنهور بلد النسوان الهايجة اسكندرية تبقى اية يالا دا انتوانسوانكم بتمشى فى الشارع بالكت والميكرو جيب واخفى كان اعظم يالا دا انا بنزل اسكندرية مخصوص عشان اجيب حريم دا النسوان عندكوا بيتجابوا بالاشارة دا اانا كنت بشاور وهما يجوا يقعدوا على رجلى واسال منويل ولو انتة متابع كنت حتشوفنى عند محطة الرمل ومعايا 17 مزة من عندكوا بقى احنا فلاحين يالا على الاقل الفلاح هوة اللى بياكلك وكمان دا ابو الريش عندنا انضف من المكس عكوا يالا
زعيم الثغر
2008/03/20
ومين الحمار البيتكلم ده حدايه
زعيم الثغر
2008/03/20
مونوييل اللي حاطط صورته الخول عرفت تشهد
m_elhdeny
2008/03/20
ومين الحمار البيتكلم ده حدايه


انتة بقيت فى البلاك ليست ياروح امك
زعيم الثغر
2008/03/20
فرقتكم المكسحه جايه جايه
mekooo
2008/03/20
حقول ايه اسكندرانى خول
مفيش ملامه عليه
روح يا خول روح يا خول
m_elhdeny
2008/03/20
ههههههههههههههههههههههههه على فكرة الواد دة مش من اسكندرية وباينة اوى