ممكن اعرف فى اية عايز ردود من الجميع

2008/03/30
هوة كل موضوع اكتبة يتحذف او يتنقل بسبب الاخت اشقيت قلبى يعنى انا عملتلك موضوع مخصوص عشان اعتذرلك فية تقومى بدل متردى تقفلية وكمان الاعضاء اصحابنا (ميكووو)
يتوقفوا وتت مسح عضوياتهم كمان يجدعان انتوا لية مش مصدقين ان دة يعتبر القسم ذات الاكثر مشاهدات ومواضيع فى المنتدى بحالة كلة يعنى اعضاء الرابطة هما من الاخر كدة من غير لف ودوران هما اللى مشغلين المنتدى دة وبيخلوة يتقدم فى المراكز دة المنتدى بتاع مودرن سبورت محصلش مشاركتنا يعنى حرام عليكوا اللى بتعملوة دة لو انتوا مضايقين من وجودنا ارجوكم قولولنا عشان منخشش تانى وعلى فكرة فى حاجة بسيطة اوى وهية اننا ممكن نرفع سيت خاص بينا على النت بس احنا بنحب نيو حب وعايزين نبقى هنا عشان الموقع دة وش السعد علينا ولو محدش مصدق كلامى ممكن ان اعضاء الرابطة كلهم ميدخلوش لمنتدى لمدة يوم او يومين ونشوف نشاط القسم ................... وشكرا

اخوكم ::::::::::: الحدينى
abo3ssal
2008/03/30
واحنا معاك يا حدينى وانا موافقك ان احنا الى منشطين المنتدى والموضوع ساهل جدا وبسيط ان احنا نعمل اضراب ومندخلش لمدة يومين ده احنا بنعمل مواضيع بمعدل موضوع كل ساعه ومفيش اى قسم بيعمل كده ومولعنها واستضافتنا احنا الرابطه شرف لاى موقع وحيحطه فى مكانه جامده والى مش عايز براحته والى حيكلمنا وحيغلط فينا حنرد عليه وسلامى للرابطه الجامده وجمهورنا وشعبنا العظيم
m_elhdeny
2008/03/30
وكمان يا ابو عسل لاحظ انك غلطت فى العدد احنا بنعمل اكتر من 16 موضوع فى الساعة بالاضافى الى المواضيع الجامدة اللى كانت حتتعمل وباذن االلة حنعملها مش عشان حاجة ولكن عشان استاذ حسام وخليها فى سرك يا ابو عسل وهية(لقاءات صوت وصورة مع اللاعيبة ومع المدير الفنى دا غير ان اى صورة او اى لقاء حيتعمل حيتكتب علية اسم المنتدى والموقع ويترفع على جميع المنتديات اللى فيها اقسام رياضية يعنى شهرة للمنتدى وكمان انا كمان عندى نية ان احنا نعمل يافطة كبيرة زرقا مكتوب عليها اسم الموقع زى الزمالك كدة وطبعا مودرن بتصور المتشة يعنى اليافطة حتظهر وكمان أ/معتز مطر حيتكلم ويقول موقع للرابطة والمنتدى حيتشهر اكتر ويخشة اعضاء اكتر ويتقدم فى سباق المواقع لكن فى ظل هذة المعاملة السيئة من المشرفين وانا اخص اشقيت قلبى سوف ينفر الاعضاء من الموقع

ملحوظة::::::::::::
استاذ حسام قال ان احنا فى قسمنا ونكتب اللى عايزنة ماعدا حاجة واحدة وهية الشتيمة والالفاظ الوحشة مش المواضيع العادية
abo3ssal
2008/03/30
طول عمرك جامد ياحدينى ودماغك شغاله ميه ميه ومبروك الفوز انهارده
m_elhdeny
2008/03/30
اللة يبارك فيك يا ابو عسسسسسسسسسسسسل ومشكووووور على ردودك ويارب انتصارات علطول
m_elhdeny
2008/03/30
ماشى يامنول مقبولة منك
onlyforyou
2008/03/30
ياريت المشرفه تتفضل وتعرفنى اكتر على المنتدى ورؤسائه ومشرفينه ولو فى فرصة اكون ضمن التيم بتاع المنتدى ولك جزيل الشكر
على فكره الحدينى من اكتر الناس المخلصين والجادين فىالقسم بتاعنا واكيد اللى حاصل ده كله سوء تفاه م
m_elhdeny
2008/03/30
ياريت المشرفه تتفضل وتعرفنى اكتر على المنتدى ورؤسائه ومشرفينه ولو فى فرصة اكون ضمن التيم بتاع المنتدى ولك جزيل الشكر
على فكره الحدينى من اكتر الناس المخلصين والجادين فىالقسم بتاعنا واكيد اللى حاصل ده كله سوء تفاه م

مشكووووووووووور اونلى على ردك الجميل اللى بعتز بية
اشقيت قلبي
2008/03/30
بصى يا اشقيت انا مش قصدى حاجة واول حاجة حقولها انك على الاقل مسحتى موضوعين بتوع الاعتذار بس مشكلة ثانيا يا اشقيت استاذ حسام قال اكتبوا كل اللى انتوا عايزينو بدون شتيمةواعتقد ان انا مش بشتم علانية كدة والكلام التانى اللى انا بوجهة لباقى المشرفين مثلا موضوع صور ابراهيم سعيد اتحذف دا استاذ حسام مدير الموقع شافة ومتكلمش تقوم انتة يا احمد تمسحة ثالثا ارجو ان مفيش حد يزعل منى واخص اخت اشقيت عشان تعتبر هية الوحيدة اللى زعلانة

مافي زعل ..

مش مشكله .. حصل خير ..
m_elhdeny
2008/03/30
مافي زعل ..

مش مشكله .. حصل خير ..

يعنى صافى يالبن