جمهور المنصوره يتوجه الى دمياط يوم الاربعاء لمساندة الغزل

2008/03/31
من حسن حظ جمهور المنصوره ان المباراه بتاعتهم مع الزرقا حتتلعب يوم الثلاثاء ودى حتتيح لهم فرصه تشجيع غزل دمياط فى المباره القاادمه مع دمنهور
وهم ينتظرون المفاجأه وهى هزيمة دمنهور من الغزل لكى يضمن لهم ابتعاد احد الفرق التى تنافس على الصعود لدورى الاضواء وعندما اطلعت على منتديات نادى المنصوره وجدت انهم يتفقون على السفر الى دمياط يوم الاربعاء لمساندة الغزل وكان البعض يقول انه مساندة كفر الشيخ اولى من الغزل لان الاولمبى يتساوى معهم فى النقاط ولكن رد احدهم وقال(لازم ناخد بتارنا من الدمهرا) واتفقوا انهم حايسفرو يوم الاربعاء الساعه 11 صباحا الى دمياط وطبعا انا لما قرات الجمله دى (لازم ناخد بتارنا من الدمهرا) قلقت وسألت ناخد بتارنا ازاى يعنى وطبعا اتكلمت بالاسلوب ده علشان يعرفوا انى معاهم بعد ما سجلت فى المنتدى باسم عاشق المنصوره قال واحد فيهم هما استقبلونا احسن استقبل فى دمنهور الماتش الى فات ولازم نرد الجميل ده وبعدين ولاد ال....... دول بيروحوا يشجعوا الفرق الى بتلعبنا ويدوهم فلوس ويكسبونا واحنا نقعد ساكتين لا لسه متخلقش الى يعمل كده معانا
انا قلقت جدا وقلت لازم اقولكم على الى انا شوفته ده علشان نعرف حنتصرف ازاى

ا
m_elhdeny
2008/03/31
يابنى كلمنى دلوقتى على الايميل ضرورى عشان اعرف اشوفك قبل الماتش وتيجى معانا
الأهلاوي دائما
2008/04/01
اللي خايف يروح
الأهلاوي دائما
2008/04/01
محسسني اننا في حرب
الأهلاوي دائما
2008/04/01
ربنا يلطف بينا ولاهي بكل الجماهير المصريه مفيش ثقافه كرويه ببصله
الأهلاوي دائما
2008/04/01
اللي عايز يروح يروح احنا بنشجع فريقنا ولا ده حرام ولا ما نشجع احسن
mazingerzm
2008/04/01
احنا رايحين نشجع فريقنا وان شاءالله نعود كسباننين ودى منافسة رياضية شريفة
m_elhdeny
2008/04/01
بطل الشعارات دى يا احمد مفيش روح رياضية بعد اليوم ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
manwelll
2008/04/01
خلي الي عاوز يجي يجي انت واثق في فريققك العب العب يا فريقي انت البطل الحقيقي
manwelll
الأهلاوي دائما
2008/04/04
انتظروني غدا في موضوع هيقلب التشجيع وهيقلب الكوره في دمنهور ارجو مساندتي ومش عايز مهاجمه عليا علشان الفكره دي لصالح جمهور دمنهور الغالي اللي زهق من فرقته
انا تعبت نفسيا وتعبت من الفرقه والنادي الكوره دلوقتي ما تعرفش تعمل فيها حاجه الا بالفلوس والفلوس موجوده في دمنهور