ازف إليكم خبر الموسم لاحمل اليكم البسمه من جديد

2008/08/16

منتدى نادى العاب دمنهور

أمير الشباسي
13 تعليق
اكد خميس بركات اليوم الجمعه رحيل الكابتن الخلوق ايمن منصور وعوده الاستاذ العبقري صاحب نهضه دمنهور الحديثة
الكابتن / عفت نصار
اعانك الله علينا يا عفت وجعل منك سببا لعوده الابتسامه لشعبك الدمنهوري
M_Yousef
2008/08/17
ده أجمل خبر سمعته بجد وأنا متأكد إنه دمنهور مع كابتن عفت نصار حتبقى حاجة تاني خالص وحتبقى بعبع للفرق كلها وإن شاء الله نصعد الموسم ده
abo3ssal
2008/08/17
اكد خميس بركات اليوم الجمعه رحيل الكابتن الخلوق ايمن منصور وعوده الاستاذ العبقري صاحب نهضه دمنهور الحديثة
الكابتن / عفت نصار
اعانك الله علينا يا عفت وجعل منك سببا لعوده الابتسامه لشعبك الدمنهوري
يؤسفنى ان اقول ان الخبر غير صحيح حيث اكد الكابتن ايمن منصور فى اتصال مع معتز مطر امس فى برنامج استاد بلدنا على قناة مودرن سبورت انه مستمر مع الفريق
mazingerzm
2008/08/17
بلاش يا جماعة اخبار غير مؤكدة ايمن منصور مستمر مع الفريق رغم انى اعتقد انه لن يكمل الموسم مع دمنهور
أمير الشباسي
2008/08/18
يا اخوانا الخبر سمعته علي لسان واحد من الاداره بعد اجتماع ليهم
كون انه يحصل او ما يحصلشي انا بنقل كلام احد الاعضاء وبس
المنصراوى
2008/08/21
انا عايز بس اعرف الاخ الى اسمة امير الشباسى انتا ممكن متكونش تعرفنى اوكمى بس الغلط وحش فيا انا او اى حد ولا اة ممكن تتخل موقع مودرن وتسال فى مجموعة بحرى انا اخلاقى عملا ازاى وانا هناك اسمى ميدو ابن المنصورة ولى اميل تانى هناك بردة المنصورة 2009 واسئل عندك بردة الملازم محمد حسين عنى وهو يقولك انا ابقى مين او اى حد فى مودرن وهما هيردو عليك لانى انا محترم جدا وبحب دمنهور ولى اصحاب من عندكم وشكرا على الشتيمة يعم
m_elhdeny
2008/08/23
لو حصل يبقى ليك الحلاوة
manwelll
2008/08/26
في اية يا راجالة اية يا امير بتغلط لية في الراجل
المنصراوى
2008/08/28
اة يا منويل عامل اة اخبارك اة اخبار مودرن معاك انا هنا بردة اهوة هتلاقيمى فى رابطة مشجعين نادى المنصورة اوكى يا محمد حبيبى وسلملى على دبور اوكى
أمير الشباسي
2008/09/02
يا سيدي انا ما غلطتش في حد بس كلكم عارفين المنصوره استقبلتنا ازاي واحنا في ارضها وده اكيد حاجه تخلينا كلنا ما نحبهاش لان الرياضه مش تعصب ولكن الرياضه انتماء
المنصراوى
2008/09/03
اوكى انتا لو بتتكلم على استقبلنا ليكم والله لو جيت تشوفة هتلقية اهون بكتير من استقبلكم لينا يوم مباراة المية ولا اة ياباشا وعلى العموم مفيش الكلام دة السنادى السنة الى فاتت مكناش لقين الى يفرملنا السنادى مجاهد رجعلنا من تانى اوكى وانا خلاص كلمت منويل او محمد والحمد لله الامور هتبقى عال العال اوكى يا جبى وانا فرحان اوى انى اتعرفت بيكى ياباشا اخوك محمد غازى
أمير الشباسي
2008/09/03
احلا اخوات وانا بعتذر عن اي حاجه ممكن تكون حصلت في ماتش المياه ويلا نبدا موسم جديد اخوات وحبايب ونتنافس فيه وتكون فرصه طيبه انكم تشرفونا في دمنهور ونتشرف بيكم في المنصوره

المنصوره :love1: دمنهور
المنصراوى
2008/09/03
معن لنبدء صفحة جديدة بين المنصراوية والدمنهراوية اة رايك يا اخى .
أمير الشباسي
2008/09/03
اول مره اعرف اننا دمنهراويه كنت بحسب اننا دماهره
ياريت تبقي تكتبلي ايملك وحكلمك دايما يا اجدع رجل في المنصوره