مهندسه مدني

2008/08/29
انا عاوز مهندسه للعمل معي تكون من القاهره او العاشر من رمضان .. باجر 3000 شهريا وفيه عربه هتوصلها من الموقع الي البيت .. طبعا لازم خبره وكفاءه>> ممكن تبعتولي السي في علي البريد ده man4architecture@yahoo.com
العاشقه للحب2
2008/08/30
هو انت كام سنه يا حازم ؟
السندباد البحري
2008/08/30
هو انت كام سنه يا حازم ؟
لو سمحتي متسالينيش اي سؤال .. والا هرد نفس الرد بتاعك انتي اكيد هتعزوريني
السندباد البحري
2008/08/30
انا اسف متزعليش بس انا كنت عاوز اقول ان خصوصياتي اقولها للي عاوز يعرفها لوحده مش للمنتدي كله يعني علي الايميل مثلا وانا بريدي اهه ***@yahoo.com اما هنا نردعلي الطلبات العاديه
مثلا شاي قهوه سحلب سبورت الي انتي اختارتيها ..اما الطلبات اللي عاوزه اعداد ومطبخ زي السمك والجمبري دي بقي نبعتها عن طريق الدليفري
العاشقه للحب2
2008/08/30
ماشى يا حازم وانا مقدراك وعزراك
بس عندك واحد كابتشينو لانى بحبه ومعندناش لبن خلص وكنت عايزه اعمل
السندباد البحري
2008/08/31
ماشى يا حازم وانا مقدراك وعزراك
بس عندك واحد كابتشينو لانى بحبه ومعندناش لبن خلص وكنت عايزه اعمل
كل حاجه عندنا موجوده ومستنيه اشاره بس منك .. اامر انت بس وقول امتي وفين
السندباد البحري
2008/08/31
كل حاجه عندنا موجوده ومستنيه اشاره بس منك .. اامر انت بس وقول امتي وفين
وبعدين فين الدلفري ابعتيه الايميل خلينا نكمل جميلنا
العاشقه للحب2
2008/08/31
هههههههههه
شكرا ليك لا معروف عنك انك ابو الكرم كله
السندباد البحري
2008/09/04
معروف ازاي باه هو انتي جربتيني.. علي راي المثل تعرف فلان .. اه .. عاشرته لا.. يبقي متعرفوش
يارب اكون ابو الكرم واقابل ام الكرم.. وهي معاها كرم وليله القدر داخله
مكنا فعلا في الاصل شرقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااوي
مشكوووووووووووووره
العاشقه للحب2
2008/09/06
خلاص انا الحق عليا وابققى سلمليى على كرم
مكنا فعلا في الاصل شرقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااوي ده ايه ده؟
السندباد البحري
2008/09/07
خلاص انا الحق عليا وابققى سلمليى على كرم
مكنا فعلا في الاصل شرقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااوي ده ايه ده؟
اسف لاني كتبت الكاف بدل الحاء.. واتقلبت الدنيا طبعا.. لكن فين الالمعيه اللي انا عارفها فيكي يعني بقول محنا كنا في الاصل شرقاويه .. رمز الكرم يعني
العاشقه للحب2
2008/09/07
اوعى تكون فهمت انى زعلت ولا حاجه بهزر يا حازم
انت عارف بقى الغباء ساعات بيحل على الواحد ميعرفش يتخلص منه
السندباد البحري
2008/09/08
اوعى تكون فهمت انى زعلت ولا حاجه بهزر يا حازم
انت عارف بقى الغباء ساعات بيحل على الواحد ميعرفش يتخلص منه
انا عارف انك مش ممكن تزعلي مني ولا انا كمان.. لكن لازم يوصلك المعني اللي انا عاوزه.. يا سندريلا الشاشه.. ولا عاوزه الشاشه تغضب علينا.. وبعدين محبش اسمع كلمة غباء .. دانتي اذكي الناس
العاشقه للحب2
2008/09/08
ههههههههههه
ربنا يخليك يا حازم
لا خلاص مين قال غباء انت شوفت حد بيقول غباء انا مشفتش عن نفسى