ارجو من الجميع الدخول للاهمية وارجو عدم الحذف او التعديل للصالح العام

2008/09/12
بسم الله الرحمن الرحيم

طلعا كلنا عارفين الحل السيئ اللى فية دمنهور واننا محتاجين كل مجهود وكل نقطة عرق عشان نصعد وعشان ننافس ومينفعش لما الفرقة تخسر ماتشين اننا نسيبها ونقول خلاص يجماعة فى حاجة فى الكورة اسمها لكل فريق لية وقعة واحنا لازم نحمد ربنا ان وقعتنا جات فى الاول مش فى الاخر زى كل سنة بمعنى ان كل سنة كنا بنخسر فى اخر متشين او تلاتة
لكن السنة دى الكلامدة حصل بدرى عشان نتعلم من اخطائنا وفعلا ايمن منصور اتعلم وغير طريقة اللعب

ندخل بقة فى المفيد

طبعا كلنا عارفين ان فى خلافات فى مجلس الادارة وان عضوين من النادى بتحقق معاهم منهم استاذ عصام عمار اللى كان بيساعدنا وكان حيجبلنا اتوبيسات وانا بتكلم بصفتى واحد من الرابطة
ولما حصل موضوع التحقيقات دة بكدة يبقى مش حنقدر نطلب منة حاجة
ولذلك قررنا اننا حنجيب عربية على حسابنا زى ماحصل فى ماتش بنى عبيد كدة وباذن الله حنكسب نبروه وكمان انا ملاحظ حاجة ان كل ماكان عددنا قليل بنطسب وبنبقى فرحانين زى ماتش دمياط وبنى عبيد
يجماعة انا بقول للمرة الالف احنا مهمتنا كجمهور اننا نساند اللاعيبة والنادى عشان نصعد واحنا مش من حقنا نعترض لان دى بلدنا ومحتاجة مننا الجهد عشان يبقى ادينا دورنا فى المنظومة لان المنظومة بتتكون من جماهير وادارة ولاعيبة واحنا لازم نقوم بدورنا كويس
يجماعة لازم كلنا نبقى ايد واحدة ونروح انا بقول الكلام دة من دلوقتى مع انى عارف ان الماتش بعد العيد عشان كل واحد يعمل حسابة مش حتخسر حاجة وبعدين يامة روحنا وسافرنا على حساب النادى مفيهاش حاجة لو روحنا مرة على حسابنا
انا مستنيك يا امير انتة وسعد وباقى الرجالة

الى ادارة الموقع ارجو عدم حذف اى كلمة او رقم تليفونى عشان دى وسيلة الاتصال بينى وبين الناس عشان نروح الماتش وباذن الله ننتصر

مصطفى الحدينى

أمير الشباسي
2008/09/12
انا مستنيك يا امير انتة وسعد وباقى الرجالة

يا مصطفي يا حديني انا ما كنتش ناوي اروح علشان المدرسه لكن بعد الجمله ده لو ورايا امتحانات في المدرسه حسيبها واطلع معاكم وبعدين ايه يعني لما تدفع عشره جنيه علشان تشجع ناديك
انت لو حستهر سهره في اي مكان شوف نفسك حتتكلف كام وانا كنت فرحت لما سمعت ان النادي حيعمل تذاكر للدخول في استاد دمنهور لان ده بجد الطريقه الوحيده الي تخلي للنادي مورد ودخل يطور بيهم الاستاد ويجيب لاعيبا علي مستوي وكمان يدي دافع قوي لللاعبين الموجودين لان الفلوس هي اكبر دافع لاي حد
واي فرد مش حيخس لما يدفع جنيه ولا اتنين كل اسبوع علشان يدخل يتفرج علي فريقه
mazingerzm
2008/09/12
كلام مظبوط يا حدينى وان شاء الله رايحين بس ياريت تشيل رقم التلفون علشان دة ممنوع فى المنتدى والمراسلة مع الى عايز يسافر تكون عبر صندوق البريد الخاص بيك
m_elhdeny
2008/09/13
يا مصطفي يا حديني انا ما كنتش ناوي اروح علشان المدرسه لكن بعد الجمله ده لو ورايا امتحانات في المدرسه حسيبها واطلع معاكم وبعدين ايه يعني لما تدفع عشره جنيه علشان تشجع ناديك
انت لو حستهر سهره في اي مكان شوف نفسك حتتكلف كام وانا كنت فرحت لما سمعت ان النادي حيعمل تذاكر للدخول في استاد دمنهور لان ده بجد الطريقه الوحيده الي تخلي للنادي مورد ودخل يطور بيهم الاستاد ويجيب لاعيبا علي مستوي وكمان يدي دافع قوي لللاعبين الموجودين لان الفلوس هي اكبر دافع لاي حد
واي فرد مش حيخس لما يدفع جنيه ولا اتنين كل اسبوع علشان يدخل يتفرج علي فريقه

ودة اللى انا مستنية منك يا امير طول عمرك من الرجالة المهمة فى الرابطة وطول عمرك بتحب الفرقة وحتى فى تشجعيك انتة بتبذل مجهود كبييييير جدا وطبا وجودنا مهم خاصة ان النادى مش حيطلع اتوبيسات وان احنا حنشجع لوحدنا زى بنى عبيد كدة وكمان معانا عربيتنا لوحدنا كدة ومحدش يقدر يتكلم معانا وكمان نقدر نقعد فى العربية براحتنا وموضوعالتذاكر دة كان حيبقى مية مية على اقل تقدير حيمنع دخول العالم اللى مش ولابد وانتة عارفهم ياامير زى ابو دنيا وانا كدة فهمت يا امير انك حتيجى معانا وانا حبقى اتصل بسعد واكلمة

مظبوط يا حدينى وان شاء الله رايحين بس ياريت تشيل رقم التلفون علشان دة ممنوع فى المنتدى والمراسلة مع الى عايز يسافر تكون عبر صندوق البريد الخاص بيك

باذن الله نروح ويكون يوم جميل وبالنسبة لرقم التليفون اكيد يا احمد ان الادارة بتاعت الموقع وان استاذ حسام متفهمين للوضع واننا عايزين نروح ويبقى منظرنا حلو ودة طبعا بعد اذنة
أمير الشباسي
2008/09/13
ودة اللى انا مستنية منك يا امير طول عمرك من الرجالة المهمة فى الرابطة

والله اول مره اعرف اني واحد من رجاله الرابطه كنت مفكر نفسي مشجع زي اي مشجع عموما ده حاجه تشرفني اني اكون من رجاله الرابطه ولو اني حاسس اني ما اقدرشي افيدها كتير
mazingerzm
2008/09/16
ودة اللى انا مستنية منك يا امير طول عمرك من الرجالة المهمة فى الرابطة

والله اول مره اعرف اني واحد من رجاله الرابطه كنت مفكر نفسي مشجع زي اي مشجع عموما ده حاجه تشرفني اني اكون من رجاله الرابطه ولو اني حاسس اني ما اقدرشي افيدها كتير لا طبعا اكيد هتفيد الرابطة كمشجع بيحب نادية ويحب يشوف فرقته فى الممتاز باذن الله
moniem2007
2008/09/16
ايه اخر اخبار دمنهور دلوقتى عشان انا مش متابع
معلش طلعت برا الموضوع
m_elhdeny
2008/09/16
والله اول مره اعرف اني واحد من رجاله الرابطه كنت مفكر نفسي مشجع زي اي مشجع عموما ده حاجه تشرفني اني اكون من رجاله الرابطه ولو اني حاسس اني ما اقدرشي افيدها كتير

يا امير متقولشى كدة يا امير انتة بتشجع احسن منى ومن اى حد وبعدين انتة فعلا من الناس المهمة وانتة فى الرابطة من ساعة مقابلتك اول مرة وجيت انتة وسعد معانا ماتش بنى عبيد
m_elhdeny
2008/09/16
يامنعم ياللى بتسال على الاخبار باذن الله تلاقى كل جديد هنا وانا وامير والجمال موجودين معاك
أمير الشباسي
2008/09/16
والله يا مصطفي ويا احمد انا ما كنتش ناوي اكمل مع دمنهور السنه دي لانه بقي بيحرق دمنا كتير
بس بجد دمنهور كسب او خسر كفايه ان الواحد كسب ناس محترمين زيكم واننا بنشوفكم كل ماتش وبنسافر مع بعض ونقضي يوم جميل وده احسن انجاز عمله فريق دمنهور في حياته انه عرفنا بيكم:love1:
أمير الشباسي
2008/09/16
اخر الاخبار يا منعم ان دمنهور بينافس هو والحناوي علي مين الي ياخد المركز العاشر
:showoff:
m_elhdeny
2008/09/16

والله يا مصطفي ويا احمد انا ما كنتش ناوي اكمل مع دمنهور السنه دي لانه بقي بيحرق دمنا كتير
بس بجد دمنهور كسب او خسر كفايه ان الواحد كسب ناس محترمين زيكم واننا بنشوفكم كل ماتش وبنسافر مع بعض ونقضي يوم جميل وده احسن انجاز عمله فريق دمنهور في حياته انه عرفنا بيكم:love1:

والله العظيم يا امير ربنا يعلم انا بحبك قد اية وعلى رايك كفاية اننا اتعرفنا على بعض وعرفت ناس محترمة زيك وزى سعد وباذن الله نتقابل فى ماتش نبروة forza
أمير الشباسي
2008/09/16
خلي الحب الي بينا ده يا مصطفي في السر ما تنشروش قدام الناس كدا
علشان الناس ما تحدسدناش
abo3ssal
2008/09/16
لا زال الامل قائم
abo3ssal
2008/09/16
على المركز العاشر
أمير الشباسي
2008/09/17
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
احنا حنطر نلعب بغباوه علشان نحافظ علي تصدرنا للمركز العاشر
عقرب
2008/09/18
قلبى معاكى يا دمنهور من بعيدوياما اتمنى ارجع اجرى وراكى فى كل بلد واشجعك ولو انك دايما كسفانة زى الزمالك0000ياه ه ه ه!!!!1شدى حيلك يا بلد
abo3ssal
2008/09/18
يارب استر على المركز العاشر
m_elhdeny
2008/09/18
ازيك ياعقرب نورت التوبك وباذن الله حنعمل احلى شغل والمنتدى حيرجع صاحى تانى
عقرب
2008/09/20
ازيك حدينى ان شالء الله بتتعدل وراجعيييييييييييييييييييييييييييييييييييين
m_elhdeny
2008/09/20
الى الادارة مين اللى مسح رقم تليفونى دة لصالح دمنهور وللصالح العام