شاهد تقرير برنامج الرياضة اليوم عن اسباب عدم صعود دمنهور واراء المدربين والجماهير

2009/04/16
لعشاق نادى العاب دمنهور وفريق كرة القدم شاهدوا التقرير المميز لبرنامج الرياضة اليوم لقناة دريم عن اسباب عدم صعود دمنهور واراء المدربين ورئيس النادى والجماهير ورائ زميلنا فى المنتدى ورابطة محبى وعشاق دمنهور مصطفى الحدينى

رابط التحميل

mazingerzm
2009/04/16
يارب وفق دمنهور فى الفترة القادمة وتكون السنة القادمة حاسمة فى الصعود للممتاز باذن الله
الأهلاوي دائما
2009/04/17
الله ينور يا بوحميد جامد علي الانفرادات الجامده دي وانا فعلا كنت محتاج التقرير ده لاني اتفرجت عليه وعجبني
mazingerzm
2009/04/17
ربنا يخليك يا شريف فعلا تقرير مميز يستحق ان يكون موجود بالمنتدى ويارب يكون لية اثر على مسؤلى النادى ويكون فى خطوات ايجابية من اجل الصعود للممتاز الموسم القادم
moltey
2009/04/17
يارب المنصوره تصعد السنادى وانتوا السنه الجاية
الأهلاوي دائما
2009/04/17
يارب يا مولتي
اسماعيل بانجورا
2009/04/17
جارى التحميل
ورجاء ثبتوا الموضوع
وبالتوفيق لدمنهور
mazingerzm
2009/04/17
جارى التحميل
ورجاء ثبتوا الموضوع
وبالتوفيق لدمنهور شكرا على مرورك يا اسماعيل وتم تثبيت الموضوع
محمد العمروسى
2009/04/22
التقرير مش راضي يتحمل ليه عندي يا مصطفي
mazingerzm
2009/04/24
التقرير مش راضي يتحمل ليه عندي يا مصطفي الرابط شغال يا محمد تمام
أجوجو
2009/06/15
والله الواد الي لابس اسود هه اول واحد كان بيتكلم هه قال كلام زي الفل هه وكلام واحد فاهم وواعي وحاذق حلوة حاذق دية ولا اية يا حديني
mazingerzm
2009/06/21
عقبال ميتعمل لينا تقرير عن صعود الفريق للدورى الممتاز هو دة الى نفسنا نشوفه
mazingerzm
2009/07/01
لو فى نية من مجلس الادارة ونفوس صافية بين الجهاز الفنى واللاعبين مش حيكون بعيد عننا
انا الحبيب
2009/07/01
لو فى نية من مجلس الادارة ونفوس صافية بين الجهاز الفنى واللاعبين مش حيكون بعيد عننا

فى واحد نيتة مش صاية

على فكرة عيب الكلام ده من واحد متعلم زيك
لان عشان تصعد لازم يكون فى حاجات تصعدك زى لاعيبة جامدة ومعسكر كويس وعامل المادة يعنى الفلوس
وكمان الجماهير اللى تساند فريقها فى كل وقت

لكن تقولى واحد نيتة مش صافية والكلام ده تسمحلى اقولك دا كلام الجاهلين
mazingerzm
2009/07/02
فى واحد نيتة مش صاية

على فكرة عيب الكلام ده من واحد متعلم زيك
لان عشان تصعد لازم يكون فى حاجات تصعدك زى لاعيبة جامدة ومعسكر كويس وعامل المادة يعنى الفلوس
وكمان الجماهير اللى تساند فريقها فى كل وقت

لكن تقولى واحد نيتة مش صافية والكلام ده تسمحلى اقولك دا كلام الجاهلين كون انك ترد بالاسلوب دة من غير متعرف معنى الكلام يبقى مش كويس نية مجلس الادارة يعنى هما فعلا عايزين الفريق يصعد ولو هما عايزين الفريق يصعد وافهم معنى الكلام مهو انت لما تنوى فعل شئ لزم تحضرله والنيه تعنى الاستعداد لاشراء للاعبين متميزين وجهاز فنى كفئ وتعديم كامل للفريق ماديا ومعنويا ودة الى بعنيه بالنية الجهل انك ترد من غير متعرف معنى الكلام الى بتكتبه
m_elhdeny
2009/07/02
الجهل انك ترد من غير متعرف معنى الكلام الى بتكتبه

ياعم احنا جهلة وسبنالك التعليم والعلم

وبعدين مجلس الادارة مش عايز النادى يصعد عشان يبقى فى لعب فى الورق والفلوس لان اللعب وانتة تحت غير لما تلعب فى الفلوس والورق وانتة فوق فى الممتاز
mazingerzm
2009/07/03
ياعم احنا جهلة وسبنالك التعليم والعلم

وبعدين مجلس الادارة مش عايز النادى يصعد عشان يبقى فى لعب فى الورق والفلوس لان اللعب وانتة تحت غير لما تلعب فى الفلوس والورق وانتة فوق فى الممتاز انت فهمت معنى النية ان هما يقولوا احنا عايزين الفرقة تصعد وخلاص على كدة لا معنى النية هو تجهيز وتحضير متطلبات الصعود من مال وللاعبين وجهاز فنى كفئ دة قصدى
m_elhdeny
2009/07/03
انا بتكلم فى ناحية وانتة فى ناحية تانية
mazingerzm
2009/07/04
انا بتكلم فى ناحية وانتة فى ناحية تانية لا انت فهمت معنى انهم يكونوا عندهم النية انهم يتمنوا الصعود ودة مش الى اقصده انا اقصد زى ما قلت الاعداد للصعود من خلال الدعم المالى والفنى وهو دة معنى النية
m_elhdeny
2009/07/04
ايوة ماشى نا بقى كنت بتكلم فى ناحية تانية

وهما انهم مش عايزين يصعدوا عشان الحسابات فوف غير الحسابات تحت
يعنى انتى ممكن تحت تلعب فى كل حاجة من اول الميزانية
لكن فوق الكل شايفك متقدرش تعمل حاجة
mazingerzm
2009/07/05
ايوة ماشى نا بقى كنت بتكلم فى ناحية تانية

وهما انهم مش عايزين يصعدوا عشان الحسابات فوف غير الحسابات تحت
يعنى انتى ممكن تحت تلعب فى كل حاجة من اول الميزانية
لكن فوق الكل شايفك متقدرش تعمل حاجة شوف كل مجلس بيقعد 4 سنين اعضاء الجمعية العمومية للنادى بيقيمم الفترة دى المجلس افاد النادى رياضيا واجتماعيا ولا لا يعنى اى انجاز رياضى بيحسب للمجلس ويعطله الثقة من اعضاء النادى وصعود الفريق للدورى الممتاز حيذود من اسهم المجلس فى الانتخابات القادمة يبقى اكيد برضه الصعود حيستفيدم منه