xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > رومنسيات
التسجيل

تنظر اليك فتخدعك للشباب فقط

رومنسيات

01-08-2009, 04:33 AM
doaa_dodo
 
البنت لو عملت زى مابتقول بتكون هي اللى خسرانة
واول حاجة تخسرها احترامها لنفسها
مشكووووووووووووووووووور
من مواضيع : doaa_dodo لماذا يصعب علينا الاعتراف بالحب ..؟
هل يموت الحب .. كما يموت الورد ؟؟
سؤال صريح جدا (ارجو التثبيت)
هل دموع الحب اقوي ام دموع الفراق .. !!!
05-08-2009, 01:44 AM
مسعين بالله
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حميد5
تنظر اليك النساء فتفرح ومن ناحيه اخري فهي تسلي نفسها
وعندما تغيب تقول انها بتتقل كتير وتقول بتحبني
تنظر اليك ثانية فتقول انها تحبني
وفي الحقيقه انها لا تحبك وتوقعك في حب وغرام فلماذا هذا
فلا تصدق النساء الا عندما تصارحك بالحب يا ايها الشاب
ومش بس كده بل تصارحك بحبها والباقي عليك انت
تعمل زي ما عملت ومش تخنها زي بقيت الناس ما بتعمل
وكان عندي صديق في الكليه كان بيحب واحده من تالته اعدادي
حتي اولي كليه ثم خانته وقالتله ابويا مش راضي
فلزلك يجب ان يكون والدها ووالدك عارفين بحبكم
يعني راسمين علي جوازززززززز
الخداع موجود من الطرفين
لذلك فان الحب عمله صعبه
تحدث نادا
والباقي تبادل منفعه
او كما يقول المثل
ضل راجل ولا ضل حيطه
من مواضيع : مسعين بالله دليلي احتار
حبي ليك وطن
الحب هو الحل 49 {مرسى بن المعلم الزناتى}
الحب هو الحل (صيغة الحق )
وجع( وجع القلب)
 

الكلمات الدلالية (Tags)
للشباب, اليك, بنظر, فتخدعك, فقط

أدوات الموضوع


المواضيع المتشابهه
الشباب‏..‏ الدور الغائب والمهام المنتظرة‏!‏
مصر في مجموعة طاحنة مع الكاميرون ونيجيريا وزامبيا في كأس الأمم للشباب
منتخب مصر للشباب يهزم بوروندي ويتأهل إلى كأس الأمم الأفريقية
مصر تصعد للدور الثاني لتصفيات كأس الأمم الأفريقية للشباب

تنظر اليك فتخدعك للشباب فقط

الساعة الآن 06:36 AM.