حب جديد

xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

نغمه رنات البنات ههههههههههههه

نكت

13-04-2010, 05:31 AM
نبضات قلب
 
نغمه رنات البنات ههههههههههههه

نغمه رنات البنات ههههههههههههه
( نغمة تليفونات البنات )

بعد الخطوبه/أحبك ليه أنا معرفش

بعد الخطوبه/ إنت اللي بحبه أنا

بعد الفرح/ والله تحقق منايا

بعد الزواج/أبكي على ماجرى

بعد سنه زواج/خالي مشاعر لو تعاملت بشعور

وعند الولاده /كفاني عذاب الله يجازيك بأفعالك

بعد١٠سنوات/غرامك مزيف ضميرك عدم

اذا مات/نحمد الله جت على مااتمنى


من مواضيع : نبضات قلب خواطر عاشق ولهان .... يا رب تعجبكوا ..... ههههههههه
صَعيدى صعيدى.....(وه يا بوى)
نغمه رنات البنات ههههههههههههه
عزوز
يحكي أن رجلا وجد الفانوس السحري وبعد أن مسح عليه خرج له الجني وقال له:
13-04-2010, 12:03 PM
ولاء الفلسطينية
 
ههههههههههههه منين بدي اجيب هدي الرنة لانها مش موحودة في موبايلي

تقبل مروري
من مواضيع : ولاء الفلسطينية اعقل ثلاث بنات فى العالم
عد من (1)ل(5) وقول ندمت على ايه فى حياتك
اجمل النكت ادخل وشوف
مسطول فى امتحان عربى...
مين قال ان المعاكسة قلة ادب
13-04-2010, 10:51 PM
hazem elbasha
 
شكرا على الموضوع
تحيااااتى
من مواضيع : hazem elbasha أسئلة محرجة جدا وتحدى...
حظك اليوم 20/8/2009
أضحك من قلبك ........
على رأى المثل ....
نكت جامدة
14-04-2010, 01:20 PM
sara_mero
 
ههههههههههههههههههههه
طب نجيب منين نغمه بعد اما مات

موضوع حلو يا عز
من مواضيع : sara_mero حوار بين اتنين.....ادخلوا وشوفوا....جااااااااااااااامد
أدخل ومش هتندم......
15-04-2010, 11:19 PM
bosy_20
 
ههههههههههههههههههههههههه هههههه
انا بحب اقرا مواضيعك لانها مميزة
من مواضيع : bosy_20
 

الكلمات الدلالية (Tags)
البنات, رنات, ههههههههههههه, نغمه

أدوات الموضوع


المواضيع المتشابهه
انواع البنات
أغبى البنات
سعوديات في بريطانيا ((روايه رومنسيه )) من 1 الى 5

نغمه رنات البنات ههههههههههههه

الساعة الآن 07:07 AM.