حب جديد

xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

.. لأي مشرف أو أدراي .. أدخلوا هنا

نكت

25-10-2006, 12:21 PM
LightStar
 
Talking لأي مشرف أو أدراي أدخلوا هنا

عايز تجيب الضغط لعضو
عايزة تطفشي عضو
عضو جابلك الضغط
وعضو جابلك السكر

...
إليكم الحل الأمثل

أولاً
أدخل علي موضوع للعضو
يفضل أنه يكون أحلي موضوع
مثلا في قسم الصور
أنقله وحطه في قسم الالعاب

ثانياً
أدخل رد علي الموضوع
طبعا وبكل سذاجة
قوله لعبة تحفة موت
بس المرحلة كذا اللي فيها فيها بتاعة كذا
تتعدي ازاي :oooo:

ثالثاً
أبعت رسالة خاصة للعضو
تحذير لمخالفة
وابعتله لينك الموضوع
وقوله ده موضوع مخالف :oh-man:

رابعاً
انقل الموضوع تاني
لقسم الصور
واتكتب موضوع
رجاء من الاعضاء
واكتب فيه يجب ان يضع الاعضاء
المواضيع في القسم المناسب

خامساً
العضو زمانه طق
ومات
تروح بعتله رسالة
ارجو المحادثة عبر الايميل
لخبر هام جداً جداً
وطبعا تحط
ايميل غير موجود بالخدمة

سادساً
العضو ممكن يكتب موضوع انسحاب
تروح سيتك داخل
وقايل
اخويا جبيبي
المنتدي حيظلم من غيرك
طبعا حيحس انك بتحبه
جدا جدا جدا
وحيرجع
تروح كاتب موضوع تاني
وقايل الانسحابات الكاذبة
وان المنتدي مش قائم علي عضو :nahnah:

سابعاً
وكفاية كده عشان تعبت
يجي عيد ميلاد العضو
وموضوع تهنئة من ايدك الحلوة
وبعدين
يجي العضو يرد :omg:
طبعا فرحان بالموضوع
تروح حاذف رده
وكل ما يرد
تحذف الرد :You-make-
...
وكفاية كده
وتقريبا العضو أنتحر

ومستنية ارائكم ..
من مواضيع : LightStar نكت !!!
كيف تعرف الرقم السري الخاصة بايميل صديقك
اللي عايز ياخد البكلورياس يحفظ دول كويس
.:. ( ما ينفعشي كده ).:.
حوار يحرق الدم
25-10-2006, 12:30 PM
LightStar
 
مشاركة: لأي مشرف أو أدراي أدخلوا هنا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amal
هههههههههه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amal
حلوة منك ليوتا

الاحلي انتي امولتي
ويجب تنفيذها حرفياً
من مواضيع : LightStar نكت ... قولوا رأيكم بصراحة
.:. ( ما ينفعشي كده ).:.
نكت / نكت
كيف تعرف الرقم السري الخاصة بايميل صديقك
::الحب هو .. ؟؟ ::
25-10-2006, 12:31 PM
ام محمد2008
 
مشاركة: لأي مشرف أو أدراي أدخلوا هنا

اوكي حبيبتي و انت اول وحدة تطبقي لانك انت اللي كاتبة الموضوع
من مواضيع : ام محمد2008 على راحتك بدك تضحك اضحك .. عندك مجموعة نكات
تمساح يقول قصيده في حبيبته
هل بوش أذكى الأغبياء أم أغبى الأغبياء ؟؟
نكت مش 2006 لأ هذه نكت 2060 .. اضحك وزغزغ قلبك
مواقف طريفة ..
25-10-2006, 12:41 PM
khaoulaberrais
 
مشاركة: لأي مشرف أو أدراي أدخلوا هنا

انت بتفكريني بالمثل اللي بيقول انه
لا ياس مع الحياة.....ولا حياة لمن تنادي
ههههههههههههههههههه
هههههه
هههههه
حرام
وهي الاعضاء بتنشل من شوية ...هههههه
من مواضيع : khaoulaberrais الافلام انا اجيبلك البير وقرارو
عاوز تزهق اي مشرف او مشرفة وتكرههم في عيشتهم ؟!!!!! تعال
دعوة خاصة...ههههههههههههههههههههه
ما ينفعش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

الكلمات الدلالية (Tags)
ألى, أدخلوا, محراج, لصرف, من, هوا

أدوات الموضوع


المواضيع المتشابهه
أدخلوا مارح تندموا (قمر خالد )
بروتوكولات حكماء صهيون..... أدخلوا شوفوا مخططات اليهود
أجمل البطاقات الإسلامية أدخلوا ولن تندموا

.. لأي مشرف أو أدراي .. أدخلوا هنا

الساعة الآن 08:31 PM.